VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

niedziela, sierpnia 20, 2006

My new works - Moja nowa praca

Chciałam się podzielić fantastyczna wiadomoscią, miesiącu urzędowania na AMV.org Never be the same again ma srednią ocen powyżej 4.
Mój najlepiej oceniany teledysk. A z drugiej strony jedn z najmniejszych wagowo. Tylko Dont' you wanna jest mniejszy. Jestem bardzo szczęsliwa i pracuję na d nową pracą.
To będzie teledysk o Kyo z Fruits Basket. Kyo to zwariowana głowa, ale w tym tledysku próbuje pokazać jego inną stronę. Targanego emocjami chłopaka, którego wciąż czuje się odrzucony i samotny

Ten pomysł wpadł mi do głowy, gdy na forum Words of Dreams ktos napisał o I miss you, że teledysk z Fruits Basket bez Kyo to nawet nie warto oglądać :) Mam nadzieję, że jak skończę to będzie co oglądać. O to screen mojego projektu.



I want share with you a good new, after one moth my AMV - Never be the same again have avarege above 4. It's my the best music video - in opinion AMV.orgs' users. Although it's one of smaller. Only Don't uo wanna is smaller than it. I'm very happy and I'm working on a new work.
It will be AMV about Kyo from Fruits Basket . He's crazy boy, but I want to show other side of his character. A young boy, who can't find himself and feels alone.

I determined do it, when I saw Words of Dreams user's utterance. He wrote, that AMV from Fruits Basket without Kyo isn't sightworthy. I have a hope, that when I will finish this work it will be sightworthy :)