VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

niedziela, kwietnia 30, 2006

Fight


Teledyski, o których napisałam wczoraj skończyłam już dawno. Always w połowie marca (drobne poprawki wprowadziłam na początku kwietnia), a Must pod koniec marca. Uploadowałam je też już jakis czas temu. Always 20, a Must 25 kwietnia.
Cały zas kwiecień pracowałam na następnym teledyskiem. Powracam nim do muzyki pochodzącej z Ostatniego Mohikanina. Tym razem wybrałam piosenkę, a raczej melodię pod tytułem Massacre. Tematyka teledysku jest dopasowana do tytułu, bo są nia Wielkie Bitwy Sailor Senshi, a dokładniej 4 z 6 Wielkich Bitew. AMV nazywa się Fight.
Każdy fan Sailor Moon wie, że KAŻDA seria kończy się Wielką Bitwą. Rozgrywającą się od 2 do 6 odcinków. Jak to zaobserwujecie w teledysku są to bitwy dosć schematyczne, więc początkowo myslałam o dodaniu tekstu komentującego, ale Uran i Neptun robili ciągle cos nie sztampowego i psuli mi koncepcje, trudno było ich krótko wytłumaczyć, więc zrezygnowałam. Zresztą teledysk ma bardzo szybkie tempo szczególnie na końcu więc tekst tylko by rozpraszał. Apropo rozpraszania, zmieniłam kolor logo, ponieważ pisaliscie mi, że czerwone odwraca uwagę.
Przedstawiam pierwszą bitwę z Królestwem Ciemnosci - temat ten już podjęłam w Only Hope i Don't you wanna be free... ale trochę w innym kontekscie - walkę z Ali i Anną, Bractwem Czarnego Księżyca, Bractwem Smierci i Galaxią.
Jesli chcecie wiedzieć w jaki sposób tą ukazałam musicie to oglądnąć. Szczegółowy opis zająłby mi strasznie dużo czasu, ponieważ jest to mój najdłuższy teledysk ma ponad 7 minut. Z tego powodu powracam do formatu .wmv, bo .avi zająłby zbyt dużo mega - na AMV.org mozna umieszczać teledyski do 100Mb.

Teraz przez dłuższy czas nic nie będę robić. Bo to już maj i trzeba się uczyć to raz, próbuje zrobić własną stronę o anime to dwa, sciągam nowsza wersje Adobe i następne AMV chciałabym już robić w nim to trzy. Więc do zobaczenia za mięsiąc, dwa.

PS. A nie powiedziałam wam. Szał uploadowania ogarnął mnie, ponieważ mam wreszcie podłączony bezposrednie do mojego komputera Internet i mogę to robić bez żadnych przeszkód. W tej chwili m.in. sciągam odcinki Sailor Moon w lepszej jakosci. Uf.. rozpisałam się, a teraz musze tłumaczyć.

TRANSLATION:
Music videos, which I describe yesterday, I finished a long time ago. Always I finished about 15 thMarch, and Must at the end March. I upload them a long time agoo, too. Always 20th March, and Must 25th. I was working on next AMV for all April. In this AMV I come back to melody from The Last Of Mohicans. I chose a song entitled Massacre. AMV I entitled Fight. It talks about four form six Big Battle from Sailor Moon.
All Sailor Moon's fans know, that all series finished Big Battle, which came down for 2-6 stubs. They are schematic, what you can see in my AMV, so a t begining I think about addition subtitles. But Uranus and Neptun always did something hard to describe and explain in short words, so I eschewed from this an idea. Besides, this AMV is very rapid, so subtitles will distract. By the way I changed my logo's color, because you said, that red was eye catching.
In this AMV I show first Battle, with Dark Kingdom - I talks a bit about it in Only Hope and Don't you wanna be free... but in different context - a fight with Ali&En, Black Moon, Death Busters and Galaxia.
If you want to know more, you must watch it. It is to long, that I can describe it in detail - it has above 7 minutes. Because it is so long, I came back to previous file format - .wmv. File in .avi has too big size, on AMV.org I can upload files to 100MB.
I won't work in May, maybe in June too. Firstly because it is school's end and I must learn, secondly I I try to do own website about anime, thirdly I download newer Adobe's version and I want to do next AMV in it, so I must wiat.
PS. I forgot. I didn't write to you, why I uploaded as many as three AMV. I finally have own net. I haven't shared it with my siblings' computer, so I can do it without any problem. Ohh... I writed too much... I'm tired...
So Bye...