VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

sobota, kwietnia 29, 2006

I come back ;)

Od ostatniego razu wykonałam i uploadowałam dwa teledyski.
Pierwszy nazywa się Always.
Jest to AMV o Lucy-Nuu (anime Elfen Lied, jakby ktos nie wiedział) i jej uczuciu do Kouty. Wybrałam znaną wam napewno piosenkę Whitney Houston I will always love you. Moim zdaniem pasuje ona swietnie do tej historii. Jest to teledysk o prawdziwej miłosci - może to trochę górnolotnie brzmi, ale to prawda. Dużo scen zrobiłam w szaro znowu to cholerne "s" z kreseczką, a więc jak juz pisałam dużo scen zrobiłam w szarosciach. Piosenka jest spokojna, ale tego wymaga temat. Jak ktos tego nie lubi to... trudno... niech nie ogląda. I wszyscy będą szcze niech to! zadowoleni ;)
TRANSLATION:
First AMV is named Always. I chose Whithey Houston's song - I will always love you.
I think everyone know this song. I do amv about true love. Nyu-Lucy's love to Kouta from Elfen Lied. Maybe you don't agree with me, but I think this song suit to this story.
Most scenes are in color past, I think it adds spirit this amv. It's calm amv, so someone can think, that it is boring. But in my opinion this love have to link with this sort of music. It isn't a run, it is serious story, for me ;). If you don't like calm melody... It's hard... Don't watch it... And everybody will be happy ;)

ps. Wiem, że kiedyś napisałam, że dziwnie sie ogląda cały teledysk w sepii i szarościach, ale doszłam do wniosku, że czasami taki zabieg jest potrzebny. Zresztą za każdym razem jak oglądam tamten amv coraz bardziej przekonuje się do tego efektu ;).

Drugi teledysk nazywa się Must (ach te krótkie nazwy;) ).
Powracam nim do mojej nadal, mimo wszystko ulubionej anime Sailor Moon. Sceny pochodzą z seri Romance - tej częsci po przybyciu Chibusy. Opowiada o uczuciach Usagi w związku z zerwaniem z Mamoru. Jest to raczej jednostrona relacja, która nie ukazuje powodów z jakich Mamoru zdecydował się na zerwanie, ani raczej jak on to przeżywał. Jest to zabieg celowy. Wydawało mi się, że każdy teledysk o tej tematyce starał się usprawiedliwić Mamoru i ukazać jego cierpienie, a w ten sposób przecież pomniejszała się cierpienie Usagi. Ona przecież nic nie wiedziała o "szlachetnych pobudkach" Mamoru i jego cierpieniu. Wydaje mi się, że udało mi się wyeksponować jej przeżycia, chociaż nie uniknęłam pewnego usprawiedliwiania Mamoru.


TRANSLATION:
Second AMV is named Must (oh, next short title). In this AMV I come back to my favorite anime (stiil) Sailor Moon. Scenes are from SM Romance. This AMV talks about Usagi's feelings about a severance. It's rather an unilateral relation. I don't show, why Mamoru broken up with Usagi and how he suffered. It's purposeful. All AMV, which I watch about their severance, talk about it - they excuse Mamoru. So Usagi's suffering seem be smaller. But she didn't know about Mamoru reveilles, and his suffering. In my opinion, in this AMV I showed her feelings, but I didn't evade Mamoru's extenuation.

LINK:
ALWAYS
MUST